понеделник, 16 март 2020 г.

Instant karma - как ви се струва?

Резултат с изображение за „coronavirus“


Знаете ли какво е „instant karma”? „Незабавна карма” в буквален превод.
Ами точно това е. Да те застигне на мига това, дето си го свършил току-що. Или не си. Та сега не се ли чувствате някак си като застигнати от „instant karma”, когато китайския вирус връхлетя, припомняйки ви, че май-май не сте безсмъртни, нито дори неуязвими и рано или късно най-вероятно ще опрете до услугите на медицинските сестри и лекарите? Да, да. На същите онези, които ви молиха да ги подкрепите в исканията им за нормални условия на труд и достойно заплащане.
Ами… сега как е? Все още ли не ви засяга съдбата им?
Изненада!!!... Засяга ви. То не беше трудно да се сети човек, че така ще стане, ама… Абе трудно си е. Трябва мислене в перспектива, дето не всеки го може.
И к`во пра`им се`а, дето се вика?
Кофти положение, дума да няма!
А още по-кофти ще стане, ако сега те пък кажат, че тъпия вирус не ги засяга и откажат да ви лекуват. Така и така никой не може да ги задължи – маски нямат, ръкавици и дезинфектанти нямат, защитни костюми нямат…
Не, не са длъжни. Не са длъжни, защото работодателят им a.k.a. държавата не успява да им осигури безопасни условия на труд. То това не е от сега, де, ама сега някак си особено бодливо стана положението. Толкова бодливо, че чак по 1000 лева отгоре месечно им бяха обещани, само и само да са на линия. Аз едната не бих клекнала, ама те хората са по-благородни и човеколюбиви от мен в този бранш. Аз съм си мизантроп – признавам си.
И ако ще питате, да – бях на протестите пред болницата във Видин. Нищо че съм мизантроп. Защото има каузи, зад които си струва да застанеш. Ама много от най-гръмогласните местни клавиатурни нинджи не ги видях там.
Днес им ръкопляскате от терасите на тия хора, а защо не им ръкопляскахте преди да ви натисне мор? Преди да ви се подпали чергичката, не се чуваха много аплодисменти.
Отделно ми се иска да чуя сега мнението на министър Ананиев относно затварянето на отделения и цели болници, ама нещо ми подсказва, че едва ли.
И не на последно място… Ами някои и не си струва всъщност да бъдат спасявани. Като ей този Дънкан Маклауд, който е безсмъртен и въобще му е през балалайката, че заради необяснимата му глупост могат да умрат невинни хора:



Дреме му на него за вас и за възрастните му/ви близки! След него – и потоп! На него никой нищо не може да му каже.
Не съм баба ви Ванга, ама едно предсказание сега ще направя, пък дано изляза лош пророк: Ей такива като този един ден ще натиснат червеното копче на света. Не за друго, а щото някой ги е предупредил, че не бива, ама на тях никой нищо не може да им каже. А вие си се пазете, де! И от вируса, и от тъпанарите, че то не се знае кой е по-опасен!
И си помислете дали на следващия протест на медицинските работници да не бъдете малко по-тясно ангажирани! Би било добра инвестиция в бъдещето – и вашето, и на децата ви.

Няма коментари:

Публикуване на коментар