четвъртък, 19 май 2022 г.

Нямате задачи

Органайзерът на лаптопа ми най-накрая изписа „Нямате задачи”. Не се беше случвало от 9 май. Мисля си, трябва да го отбележа. Събитията – проведени! Детето – най-накрая заведено на зъболекар, след като два пъти забравям, че съм му записала час, а преди това още три пъти – изобщо да запиша час!

Най-накрая успях да пратя два екземпляра от „Мълчанието помежду ни”, до две момичета, които не ме пратиха по дяволите заради това, че седмица и нещо бях забравила. Има добри хора, надарени с търпението на боговете! Има!!!

По-важното е, че премиерата на романа мина на 12-и. Голям кеф, нищо, че през повечето време ми идваше да симулирам припадък, само и само някой да ме измъкне от там. Всички бяха ПЕР-ФЕКТ-НИ! Ама ПЕРФЕКТНИ ви казвам!!! Аз… ми справих се. Поне така твърдят, макар че смеят ли да кажат друго! Почти всичките ги знам къде живеят!!!

Да, и тя ми беше в органайзера – за всеки случай! Че като се знам какъв съм заплес…

Преживях успешно трета инжекция в крака. Тази сутрин. Така де, щом пиша в момента… И докторът е жив и здрав, не го мислете! Даже взех да го харесвам. Знам, че не е голяма драма, ама имам сериозен проблем с иглите. Много сериозен! Ако някога някой ви е казвал, че крещите „като убодена мечка”, да знаете, че за мене е измислен тоя израз. От мъжа ми, ако държите на конкретиката.

Остана ми едно последно удоволствие, което си оставих за накрая и не си го броя за задача, затова го няма в органайзера. Едно интервю за безкрайно мила дама, която нямам идея коя и това е прекрасно, но знам, че е безкрайно мила, защото каза, че е влюбена в романа ми „Седмият ангел”. Няма как да не е прекрасна, нали?... Но чакам да стане тъмно. На светло не ми се получава съвършенството. На тъмно също, де, но съм доста по-близо до него. То на тъмно всички сме бутикови версии на себе си.

Така че тая вечер, докато падне мрак, а и след това, ще си позволя да бъда сноб отвсякъде, в това число и музикален. Бетховен не е само ужас и гениалност. Понякога е просто гениалност. Но го предпочитам в комбинация с ужаса. Тогава е съвършен! А в комбинация с Виктор Пасков би трябвало да е незаконен дори.

   


Няма коментари:

Публикуване на коментар