петък, 21 юни 2024 г.

Вие сериозно ли?!...

Не че бих се вдигнала на София Прайд утре (по чисто логистични причини, а и поради вродения ми мързел, да не говорим за неприязънта ми към големи маси народ на едно място), но като видях програмата на контра-шествието, дето трябвало да бъде в защита на „традиционното семейство“, признавам си, реакцията ми беше „Вие това сериозно ли го мислите?!... Имам предвид… мислите, нали?...“.

Сега аз може и да съм разбрала грешно сигналите, но нали идеята е да привличате съмишленици? Да обясните на младите, че това е то, дето им трябва – традиционно семейство, каквото и да значи то (че то тук ако тръгнем да уточняваме, ще стане мътна и кървава).

Ама… извинете?!... Проповед?! Молитва?!?! Песнопение?!?!?!...

WTF, дето се вика?!... Ще привличате за кауза хора, евентуално млади, щото нали старите вече са направили каквото са могли по въпроса за опропастяването на традиции и семейства… Та ще ги привличате с песнопения и свещенически речи?!... Не съм учила реклама и маркетинг, ама човешки и дори приятелски ви казвам: Тоя, дето ви е замислил програмката, трябва да го оваляте в катран и пера, понеже идеята е по-тъпа от тази да палиш цигара до спукана газова тръба.

Ма вие си знаете, де.




Няма коментари:

Публикуване на коментар