събота, 14 август 2021 г.

Ако умра ил` загина... на плажа

 

Имаме си едно камионче „Фиат Дукато”, дето напоследък сме си го обърнали на семеен автомобил, щото се оказа много икономичен и удобен за целия катун, дето обичайно го влачим. Иначе сме четири човека, в това число децата. Мъжът ми е твърдо решен да направи шофьор от мен и обикновено ме изнудва аз да карам, но имам чувството, че подходът му не е най-градивния. Не, нямам предвид крясъците от типа на „Добре, бе! Това сега що го направи? Мило, ти иначе караш добре, освен когато караш като идиот.”

Та днес бяхме на плаж извън Видин с въпросното камионче. Тръгваме си, аз карам. Наклонът на изхода от плажа е… не знам, ама да кажем че е към 20°. Може да е колкото си иска – аз имам чувството, че трябва да качвам Мусала.

И така, препотила съм се към пет пъти за по-малко от минута, одървила съм се на волана, все едно не карам камиончето, ами на гръб го влача, зад гърба ми е Дунава и ако изтърва нещата, „Фиат”-чето моментално става на подводница... Децата са притихнали подозрително. Към десет човека наоколо зяпат с различна степен на интерес, а аз се моля да не прегазя някого от тях из храстите, щото теренът е малко див…

И какво прави в това време мъжът ми? Професионалният шофьор – да. Дал ми е точни инструкции, разбира се, от които нищо не вдявам, и сега… пее. Пее, бе!

Пее с пълно гърло НА ОТВОРЕН ПРОЗОРЕЦ, акомпанирайки си с едно гумено пиле:

- АКО УМРА ИЛ ЗАГИНА, НЕМОЙ ДА МЕ ЖАЛИТЕ-Е-Е-Е...

Жив е. Не го мислете!... Засега!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар