неделя, 3 декември 2023 г.

По Коледа стават чудеса... с мен

 


По Коледа стават чудеса! И ето ти чудо - ще съм в София. Така де, то за вас може да си е нищо и никакво, но за мен си е чудо, като се има предвид несъвместимостта между мен и столицата, ставала повод не веднъж и два пъти да бъда поднасяна от познати и приятели.

В неделя съм на панаира на книгата в НДК, а Мадлен Аспарухова ще ме държи за ръка и ще се намесва, когато се налага с по някое добре премерено сритване в кокалчетата или с някое и друго "Стегни се! Дишай! Недей да плашиш хората, които не те познават!..."

Абе ще е весело на щанда на издателство "Потайниче". Поне за нас със сигурност, но надявам се и за онези от вас, които успеят да минат да се видим сред книги и книгомани. И да знаете, че то няма толкова голямо значение как започва нещо, а как приключва. Пък панаирът ще приключи с мен и Мадлен. 😁

️И така, неделя, 10 декември, от 13:00 до 15:00 часа на четвъртия етаж, щанд 413

Няма коментари:

Публикуване на коментар