четвъртък, 29 юни 2023 г.

Премиера на романа "My Hell" - успешна!

 Премиерата на „My Hell“ мина! Мина добре, което е истински важното, дори отлично бих казала. И пак ни валя дъжд. Не чак порой като на премиерата на „Седмият ангел“, но си валя сериозно и упорито.

И беше 15 градуса, през юни!

На Видовден!

Поверието твърди, че ако на Видовден времето е лошо, това значи, че боговете са малко нещо ядосани заради твърде многото човешки грехове. С тях обаче ще се оправям като му дойде времето.

Огромни благодарности преди всичко и всички на Нинко Кирилов, който ми се върза на акъла и прие да влезе в ролята на водещ! И за специалната химикалка (не химикал!), с която отсега нататък ще се подписвам с размах, обещала съм!

Благодарности и на колегите от Регионална библиотека "Михалаки Георгиев" - Видин, най-вече на Снежи за това, че цял час (сториха ми се поне три) ме мъкна от бутик в бутик и ми търпя мрънкането и капризите, докато не докарах приемлив вид като за пред хора, които не ме виждат всеки ден, а после още час се бори с косата ми, докато я приведе в рядко прилична форма. Разбира се, после вкъщи първата ми работа беше да се напъхам под душа, щото съм свикнала да се гледам рошава. Мисля, че в следващата половин година няма да имам нужда отново да вляза в магазин за дрехи.

Благодарности и на всички, които отделиха време да дойдат, за да се видим и да драснем един прекрасен финален щрих на активния литературен сезон в библиотеката! Тя литературата си остава нали, но премиерите излизат във ваканция!



























Няма коментари:

Публикуване на коментар